Suomalaisten taival DraculaN:ssa päättyi pettymykseen

Suomalaispelaajat Matias “Banjo” Kivistö ja Ville “myltsi” Vilkman päättivät urakkansa Romanian Bukarestissa pelattavassa Super DraculaN Season 1 -turnauksessa perjantaina, kun molempien edustamat joukkueet putosivat kilpailusta alemman kaavion välierissä.

Banjon edustama FOKUS kärsi eurooppalaiselle INFINITE:lle suoran 0–2-tappion, eikä onnistunut etenemään pudotuspelien ratkaiseville kierroksille.

Aikaisemmin turnauksessa FOKUS onnistui nujertamaan OG:n, mutta tappio B-lohkon yläkaavion välierissä Echolle sysäsi sen alakaavioon.

Myös Myltsin edustama AM joutui jättämään turnauksen taakseen, kun tanskalaisjoukkue Sashi oli sitä parempi karttavoitoin 2–1 A-lohkon alakaaviossa.

Erityisesti FOKUS:n otteet turnauksessa jättivät paljon toivomisen varaa.

Myös muut ennakkosuosikit kompuroivat, kun Kölnin majoreillakin nähty GamerLegion jäi kokonaan ilman voittoa turnauksessa. Se hävisi ensin turnauksen avausottelussa Acendille, jonka jälkeen 9INE kaatoi sen suoraan kartoin 0–2 alakaavion mittelössä.

VRS -pisteiden perässä turnaukseen saapunut GamerLegion menetti lopulta kahden tappionsa myötä 58 kallisarvoista pistettä.

Turnauksen pudotuspelit käynnistyvät perjantaina puolivälierillä. Lauantaina vuorossa olevissa välierissä vastustajia odottelevat jo lohkovoittoihin yltäneet Sharks ja Echo.

Teksti: Atte Lirkki

Kuva: PGL



Edellinen
Edellinen

Nämä joukkueet jäävät kaipaamaan Overpassia

Seuraava
Seuraava

Eetu Sahan G2 päivitti kokoonpanoaan - SunPayus ulos